İş Sürekliliği Politikası

 

İş Sürekliliği Politikası

Şirketin iş süreçlerinin kriz anı ve sonrasında devamlılığının sağlanmasına, hizmetlerin ve süreçlerin hedeflenen süreler içerisinde ve belirlenen öncelikler doğrultusunda normale döndürülmesine yönelik iş sürekliliği planları hazırlamış ve uygulamaya almıştır. Şirket “gelecekteki tehdit ve fırsatlara bugünden hazırlıklı olma anlayışıyla” iş sürekliliği yönetim sistemine yaklaşmakta olup, risk yönetimi ve kriz yönetimi prensiplerini temel almaktadır.

Buna göre;

  • Risk yönetimi ile iş kesintisi ve iş kaybına sebebiyet verebilecek tehditlerin gerçek bir olaya dönüşmeden önce tespit edilerek, gerekli önleyici tedbirlerin alınması amaçlanmaktadır.
  • Kriz yönetimi ile alınan tedbirlere rağmen gerçekleşen bir olay sonrası şirketin ve paydaşlarının asgari zarar ile en kısa sürede olay öncesi seviyeye geri dönebilmesi için gerekli olan eylem planlarının oluşturulması amaçlanmaktadır. Şirket olarak, TS ISO/IEC 22301:2019 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi standartlarına uygun yönetim sisteminin kurulması, işletilmesi, sürdürülmesi ve sürekli iyileştirilmesini taahhüt ederiz.

 

ISO 22301:2019 İş Sürekliliği Politika Sertifikamızı görüntülemek için tıklayınız.