Kalite Politikası
Kalite Politikası
Müşteri beklentilerini karşılayarak taahhüt edilen zaman içerisinde teslimatlarını gerçekleştirmeyi, gelişen teknolojilerin kullanımında sektöründe her zaman müşterilerine kaliteli hizmet vermek hususunda lider olmayı hedeflemektedir. Şirket olarak kaliteli, güvenli ve müşteri odaklı bir yaklaşım ile “Her zaman doğru, zamanında ve hızlı teslimat” prensibini benimseyerek;
- ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi standardının ve uygulanabilir şartların gereklerinin yerine getirilmesi,
- Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutarak; gelen geri bildirimlerin ele alınması, incelenmesi, değerlendirilmesi ve analizinin yapılarak iş süreçlerinde gerekli iyileştirmelerin yapılması,
- Şirket genelinde yürütülecek entegre çalışmalarla her alanda kalitenin ön planda tutulması,
- Sürekli iyileştirme yaklaşımı ile tüm süreçlerdeki verimliliğin ve kalitenin arttırılması,
- Şirket çalışanlarının, hizmet kalitesinin geliştirilmesi adına teknik ve kişisel gelişim yetkinliklerini artıracak eğitimlerin gerçekleştirilmesi, için çalışacağımızı taahhüt ederiz.
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikamızı görüntülemek için tıklayınız.
- Sosyal Sorumluluklar
- Hakkımızda
-
Kişisel Verilerin Korunması
- Genel Aydınlatma Metni
- Çerez Aydınlatma Metni
- KVKK Başvuru Formu
- İnternet Sitesi Aydınlatma Metni
- Elektronik Ticari İleti Kuralları ve Bilgilendirme Metni
- WhatsApp İletişim Hattı Kapsamında Yurt Dışına Aktarılan Kişisel Verilere İlişkin Açık Rıza Metni
- WhatsApp İletişim Hattı Aracılığıyla İşlenen ve Aktarılan Kişisel Verilere İlişkin Aydınlatma Metni
- DHL eCommerce Chatbot Hizmeti Kapsamında İşlenen Kişisel Verilere İlişkin Aydınlatma Metni
- DHL eCommerce Chatbot Elektronik Ticari İleti Bilgilendirme Metni
- Bireysel Müşteriler Üyelik Süreci ve Kargo Gönderi İşlemleri Aydınlatma Metni
- İnsan Kaynakları
- Bilgi Toplumu Hizmetleri
- Politikalarımız
- Sahtekarlık ve Dolandırıcılık Farkındalığı
- MNG Kargo Şimdi DHL eCommerce